Skip to content
Pokaż menu

Wszystkie 131 materiałów

  • WYCISKANIE HANTLI Z ROTACJĄ

    Łokcie zgięte do kąta prostego. Nie dopuszczaj do przeprostów łokci. Unosząc ręce, obracaj dłonie do wewnątrz. Głowa jest przedłużeniem tułowia. Napnij mięśnie brzucha. Spinaj klatkę piersiową.
    Czas trwania: 0 min. Hantle, Piłka do ćwiczeń Klatka piersiowa 2018
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • ROZPIĘTKI

    Łokcie cały czas ugięte. Ruch wykonuj w stawach barkowych – opuszczając ramiona, nie zmieniaj kąta zgięcia łokci. Wypnij klatkę piersiową do przodu w momencie opuszczania rąk.
    Czas trwania: 0 min. Hantle, Piłka do ćwiczeń Klatka piersiowa 2018
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • WYCISKANIE HANTLI NA PIŁCE

    Zachowaj kąt prosty w łokciach. Nie dopuszczaj do przeprostów łokci. Głowa na przedłużeniu tułowia. Napnij mięśnie brzucha. Spinaj klatkę piersiową.
    Czas trwania: 0 min. Hantle, Piłka do ćwiczeń Barki, Klatka piersiowa 2018
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • WZNOSY RAMION BOKIEM NAD GŁOWĘ

    Stopy ustawione na szerokość bioder. Pamiętaj o prostych plecach. Napnij mięśnie brzucha. Uniesione ręce powinny być nieco z przodu w stosunku do tułowia. Łokcie nieznacznie ugięte. Pochyl się lekko do przodu.
    Czas trwania: 0 min. Hantle Barki, Plecy górna część 2018
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • WZNOSY RAMION BOKIEM Z ŁĄCZENIEM RĄK

    Stopy ustawione na szerokość bioder. Pamiętaj o prostych plecach. Napnij mięśnie brzucha. Pochyl się minimalnie do przodu. Ramiona wyprostowane wzdłuż tułowia. Unieś ręce w bok. Złącz ręce przed sobą i opuść je.
    Czas trwania: 0 min. Hantle Barki 2018
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • OBROTY RAMION

    Stopy ustawione na szerokość bioder. Pamiętaj o prostych plecach. Napnij mięśnie brzucha. Pochyl się lekko do przodu. Zgięte do kąta prostego łokcie na wysokości barków. Opuść ręce z rotacją w stawie barkowym.
    Czas trwania: 0 min. Hantle Barki 2018
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • WZNOSY RAMION W PRZÓD

    Stopy ustawione na szerokość bioder. Pamiętaj o prostych plecach. Napnij mięśnie brzucha. Pochyl się lekko do przodu. Łokcie lekko ugięte. Unoś ręce na wysokość twarzy.
    Czas trwania: 0 min. Hantle Barki 2018
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • WZNOSY RAMION BOKIEM W OPADZIE TUŁOWIA

    Stopy ustawione na szerokość bioder. Pamiętaj o prostych plecach. Napnij mięśnie brzucha. Tułów równolegle do podłoża. Unosząc ramiona, nie zmieniaj kąta zgięcia łokci.
    Czas trwania: 0 min. Hantle Barki, Plecy, Plecy górna część 2018
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • ARNOLDKI

    Stopy ustawione na szerokość barków. Pamiętaj o prostych plecach. Napnij mięśnie brzucha. Pochyl się minimalnie do przodu. Zgięte łokcie na wysokości barków. Obracaj dłonie do środka.
    Czas trwania: 0 min. Hantle Barki, Plecy górna część 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • PODCIĄGANIE HANTLI DO BRODY

    Stopy ustawione na szerokość bioder. Pamiętaj o prostych plecach. Napnij mięśnie brzucha. Pochyl się lekko do przodu. Proste nadgarstki. Łokcie wyżej niż barki.
    Czas trwania: 0 min. Hantle Barki, Plecy górna część 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • WZNOSY BOCZNE – UGIĘTE RĘCE

    Stopy ustawione na szerokość bioder. Pamiętaj o prostych plecach. Napnij mięśnie brzucha. Pochyl się lekko do przodu. Łokcie ciut ugięte i ustawione wyżej niż nadgarstki.
    Czas trwania: 0 min. Hantle Barki 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • WZNOSY BOCZNE RAMION

    Stopy ustawione na szerokość bioder. Pamiętaj o prostych plecach. Napnij mięśnie brzucha. Pochyl się lekko do przodu. Łokcie proste.
    Czas trwania: 0 min. Hantle Barki 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • WYCISKANIE HANTLI

    Stopy ustawione na szerokość bioder. Pamiętaj o prostych plecach. Napnij mięśnie brzucha. Pochyl się lekko do przodu. Łokcie ugięte.
    Czas trwania: 1 min. Hantle Triceps, Barki, Ramiona, Plecy górna część 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami