Skip to content
Pokaż menu

Choda Game

  • ALEKSANDRA ŁABĘDŹ

    Trening to autorskie połączenie wybranych elementów treningu BODYART, funkcjonalnych ćwiczeń siłowych i takich o wysokiej intensywności. Dzięki takiemu połączeniu pracujemy jednocześnie nad: wytrzymałością, siłą, mobilnością, koordynacją i równowagą, nie zapominając o prawidłowej technice. Daje to maksimum efektów w niedługim czasie. Bez nudy, prosto poza strefę komfortu!
    00:30:48 chodagame 2020
    Film darmowy Oglądaj
  • ANNA PYTKA

    Podstawą treningu Healthy & Functional są ćwiczenia prozdrowotne. Takie, które niwelują ból i poprawiają funkcjonalność narządu ruchu, świetnie wpływają na postawę, koordynację i równowagę oraz rozluźniają przykurczone mięśnie. Trening dzieli się na części aktywujące i wzmacniające poszczególne narządy ruchu. Na nagraniu pokazuję, szeroki wybór ćwiczeń, które można wykonać podczas treningu.
    00:32:03 chodagame 2020
    Film darmowy Oglądaj
  • KASIA KOCAN

    Przygotowałam dla Ciebie półgodzinny zestaw treningowy - trening Gennina. Inspiracją do ćwiczeń była bajka Naruto, opowieść o przygodach ninja. Trening skupia się na wykrokach, wykopach, pompkach i plankach. Dzięki niemu spalisz mnóstwo kalorii, pięknie wymodelujesz każdą partię ciała i rozwiniesz najważniejsze cechy motoryczne takie jak: szybkość, siła, wytrzymałość, koordynacja i zręczność.
    00:32:57 chodagame 2020
    Film darmowy Oglądaj
  • MAGDALENA LIWAK

    Jeżeli czujesz, że aktywności dnia codziennego sprawiają Ci problem, brakuje Ci energii do dłuższych treningów lub wiesz, że Twój potencjał treningowy jest znacznie większy, ten program jest dla Ciebie! Trening pozwoli Ci osiągnąć nienaganną kondycję, wzmocni całe ciało i przyspieszy spalanie kalorii. Program łączy ćwiczenia z ciężarem własnego ciała oraz energiczne CARDIO. Do dzieła!
    00:28:43 chodagame 2020
    Film darmowy Oglądaj
  • NIKODEM FINKE

    Trening FIGHT YOUR FAT to prawdziwa eksplozja energii! Program jest kompozycją treningu CARDIO z elementami sztuk i sportów walki a dokładniej – BOKSU i KARATE. Z tym treningiem pozbędziesz się zbędnych kilogramów, uelastycznisz swoje ciało, nauczysz się technik wykorzystywanych w sztukach walki, pozbędziesz się wszystkich negatywnych emocji, a poziom Twoich endorfin sięgnie NIEBA.
    00:25:19 chodagame 2020
    Film darmowy Oglądaj
  • PAULINA OLCZAK

    Trening obwodowy angażujący całe ciało. Wykorzystane ćwiczenia są złożone i wielostawowe, poprawiają siłę i wytrzymałość, przy jednoczesnym skróceniu czasu trwania treningu. Dzięki dużej intensywności, spalamy mnóstwo kalorii i przyspieszymy metabolizm! Zamiast hantli możemy wykorzystać butelki z wodą lub inne obciążenie. Ćwiczenia szybko się zmieniają, zatem nie ma nudy!
    00:36:08 chodagame 2020
    Film darmowy Oglądaj
  • NORBERT WOJTKOWIAK

    FULL BODY WORKOUT. Zalety treningu to: zaangażowanie całego aparatu ruchu, koncentracja na spaleniu dużej ilość kalorii poprzez wielowymiarowy trening, wykorzystanie wyłącznie ciężaru własnego ciała, zatem nie ma konieczności posiadania sprzętu treningowego, połączenie w jednej jednostce treningowej elementów treningu wzmacniającego, stabilizującego oraz cardio. Wpływa doskonale na kondycję, przyspiesza metabolizm, daje satysfakcję i pomaga wyprodukować dużo endorfin.
    00:26:23 chodagame 2020
    Film darmowy Oglądaj
  • ALEKSANDRA DOMAŃSKA

    Intensywny trening interwałowy, czyli praca o bardzo wysokiej intensywności przeplatana odpoczynkiem. Połączenie treningu siłowego, cardio, ćwiczeń plyometrycznych oraz sporej dawki pozytywnej energii! Trening rozpoczynamy krótką rozgrzewką, w części głównej, pracujemy 30 sekund i 15 sekund odpoczywamy. Przed Tobą 3 rundy po 8 ćwiczeń, dobrane tak aby zaangażować wszystkie grupy mięśniowe i podkręcić metabolizm. Kończymy przyjemnym, wyciszającym rozciąganiem. Do dzieła!
    00:36:10 chodagame 2020
    Film darmowy Oglądaj
  • MATEUSZ DERKOWSKI

    KANAPA OUT – autorski program Mateusza Derkowskiego przygotowany specjalnie na wielkie wyjście z domu. Aby wyjść, musisz najpierw wstać!!! A do tego, po długim siedzeniu, trzeba się odpowiednio przygotować. Dzięki temu programowi: szybciej dobiegniesz do autobusu, będziesz pierwszy przy otwierającej się kasie w sklepie, samo rozwiesi Ci się pranie. Zadbasz o zdrowie i jednocześnie nabierzesz dystansu do problemów, a wszystko jedynie w 25 minut.
    00:27:38 chodagame 2020
    Film darmowy Oglądaj
  • MONIKA GRUETZMACHER

    To dla mnie ogromne wyróżnienie, że jesteś tu ze mną. Przygotowałam dla Ciebie program treningowy siłowo - wytrzymałościowy. Jeżeli marzysz o okrągłych pośladkach, wyrzeźbionych ramionach, płaskim brzuchu, wzmocnionych nogach to znaczy, że ten trening jest idealny dla Ciebie! Korzyści jest o wiele więcej, ale mam nadzieję, że o tym przekonasz się sama! Potrzebne będą sztanga, talerze lub hantle. Damy konkretnie popalić naszym mięśniom! Wierzę w Ciebie! Zaczynajmy!
    00:26:57 chodagame 2020
    Film darmowy Oglądaj
  • EWA HOJKA

    HIIT! to trening interwałowy o wysokiej intensywności. Trwa do 30 minut i ma wiele zalet: pozwala szybko spalić tkankę tłuszczową, poprawia kondycję i wydolność, jest idealny dla osób zapracowanych, wzmacnia serce i zmniejsza ryzyko chorób układu krążenia, a także poprawia samopoczucie. Jest treningiem anaerobowym po którym jeszcze do kilkunastu godzin spalamy tkankę tłuszczową. W treningu angażujemy całe ciało: wszystkie partie mięśniowe.
    00:27:51 chodagame 2020
    Film darmowy Oglądaj
  • ELIZA STADNIK

    Trening podczas którego spalisz dużą ilość zbędnych kalorii jednocześnie wysmuklając ciało. Jego główną zaletą jest to, że w krótkim czasie mobilizujesz do pracy wiele grup mięśniowych oraz przyspieszysz metabolizm. Trening składa się z dwóch części. W pierwszej stracisz oddech i udowodnisz sobie, że możesz dużo więcej niż myślisz. Nie zabraknie przysiadów oraz wyskoków. W drugiej wzmocnisz mięśnie brzucha, nóg i pleców. Ćwiczymy na macie w spokojniejszym tempie, ale precyzyjnie.
    00:34:59 chodagame 2020
    Film darmowy Oglądaj
  • IZABELA MUDLAFF

    Autorski trening interwałowy opierający się na rozwiązaniach i ruchach funkcjonalnych. Staram się pokazać, to co dzieje się w ciele w trakcie ćwiczeń i jaki jest cel danych rozwiązań. Uwaga! To dość mocna bomba! Bo trening ma dać efekt spalania tkanki tłuszczowej jeszcze przez wiele godzin po zakończonym treningu. Przy regularnych ćwiczeniach, zapewniam, że efekt atletycznie i apetycznie prezentującej się sylwetki na pewno się pojawi.
    00:29:40 chodagame 2020
    Film darmowy Oglądaj
  • PAULA PESZKO

    TRENING KARDIO angażujący wszystkie partie ciała z głównym naciskiem na pośladki i brzuch. Ten trening jest dla Ciebie, jeśli zależy Ci nie tylko na pięknej sylwetce, ale i na silnym, walecznym CHARAKTERZE! Im dalej w las - tym coraz trudniej! Ćwiczenia mogą wyglądać niewinnie, ale gwarantuję Ci - poczujesz każdy mięsień w swoim ciele! A jeśli po tym treningu nadal będziesz mieć ładną fryzurę... to coś poszło nie tak - zrób go jeszcze raz! To jak będzie...? Wchodzisz w to?
    00:26:56 chodagame 2020
    Film darmowy Oglądaj