Skip to content
Pokaż menu

Wszystkie 566 materiałów

  • POMPKI Z NOGAMI NA PIŁCE

    Trzymaj tułów stabilnie. Nie zadzieraj głowy. Podtrzymuj biodra, aby nie opadały. Napięte mięśnie brzucha.
    00:00:46 Piłka do ćwiczeń Klatka piersiowa Zaawansowany 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • DESKA NA PIŁCE

    Napięte mięśnie brzucha, nóg, pośladków i ramion. Kontroluj, by ramiona tworzyły kąt prosty z tułowiem. Nie ruszaj się. Nie zadzieraj głowy. Podtrzymuj biodra, aby nie opadały.
    00:00:46 Piłka do ćwiczeń Brzuch, Całe ciało Podstawowy, Średniozaawansowany 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • DESKA NA PIŁCE Z KRĘCENIEM

    Napięte mięśnie brzucha, nóg, pośladków i ramion. Kontroluj, by ramiona tworzyły kąt 90 stopni w stosunku do tułowia. Nie zadzieraj głowy. Podtrzymuj biodra, aby nie opadały.
    00:00:46 Piłka do ćwiczeń Brzuch Średniozaawansowany, Zaawansowany 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • DESKA Z UNOSZENIEM RAMION

    Napięte mięśnie brzucha, nóg, pośladków i ramion. Uniesiona ręka na przedłużeniu tułowia. Nie ruszaj się. Nie zadzieraj głowy. Podtrzymuj biodra, aby nie opadały.
    00:00:46 Piłka do ćwiczeń Brzuch, Plecy, Plecy Średniozaawansowany 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • POMPKI NA PIŁCE

    Napięte mięśnie brzucha, nóg, pośladków i ramion. Nie zadzieraj głowy. Podtrzymuj biodra, by nie opadały.
    00:00:46 Piłka do ćwiczeń Triceps, Klatka piersiowa, Ramiona, Całe ciało Średniozaawansowany, Zaawansowany 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • WSPINACZKA NA PIŁCE

    Napięte mięśnie brzucha, nóg, pośladków i ramion. Łokcie lekko ugięte. Nie zadzieraj głowy. Podtrzymuj biodra, aby nie opadały.
    00:00:46 Piłka do ćwiczeń Brzuch Podstawowy, Średniozaawansowany 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • UNOSZENIE RAMION W LEŻENIU PRZODEM NA PIŁCE

    Unieś tułów do góry, aby tworzył jedną linię z udami. Nie wyginaj się za mocno w odcinku lędźwiowym kręgosłupa. Zatrzymaj się na chwilę.
    00:00:46 Piłka do ćwiczeń Plecy dolna część, Plecy górna część, Plecy, Plecy Podstawowy, Średniozaawansowany 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • BRZUSZKI NA PIŁCE

    Piłka pod odcinkiem lędźwiowym kręgosłupa. Odcinek lędźwiowy dociśnięty do piłki. Nie unoś się za wysoko. Nie ciągnij rękami głowy.
    00:00:46 Piłka do ćwiczeń Brzuch Średniozaawansowany 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • WYPADY Z JEDNĄ NOGĄ NA PIŁCE

    Tułów tworzy jedną linię z udem nogi zakrocznej. Proste plecy i złączone łopatki. Ciężar ciała na nodze wykrocznej. Kolano nogi wykrocznej nie przekracza palców stopy.
    00:00:46 Piłka do ćwiczeń Pośladki, Uda Średniozaawansowany, Zaawansowany 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • PRZEKŁADANIE PIŁKI Z RĄK DO NÓG

    Odcinek lędźwiowy dociśnięty do podłogi. Unosząc tułów odrywaj łopatki od podłoża. Nogi ugięte w kolanach. Zmniejsz kąt w kolanach jeżeli odcinek lędźwiowy odrywa się od podłogi.
    00:00:46 Piłka do ćwiczeń Brzuch Średniozaawansowany 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • TRICEPS NA PIŁCE

    Dłonie skierowane delikatnie na zewnątrz. Opuszczaj się do momentu, w którym nadal czujesz komfort w stawach barkowych.
    00:00:46 Piłka do ćwiczeń Triceps, Ramiona Średniozaawansowany, Zaawansowany 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • UTRZYMYWANIE POZYCJI

    Dłonie na szerokość barków, w odległości ok. 30cm od kolan. Pracuj mięśniami tułowia oraz kończyn. Dąż do bezruchu.
    00:00:46 Piłka do ćwiczeń Brzuch Zaawansowany 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • DESKA NA KOLANACH Z WYJAZDEM

    Napięte mięśnie brzucha. Nie pozwól, aby biodra opadły zbyt nisko. Nie wyginaj odcinka lędźwiowego kręgosłupa.
    00:00:46 Piłka do ćwiczeń Brzuch Podstawowy, Średniozaawansowany 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami