Skip to content
Pokaż menu

Wszystkie 226 materiałów

  • DESKA NA PIŁCE Z KRĘCENIEM

    Napięte mięśnie brzucha, nóg, pośladków i ramion. Kontroluj, by ramiona tworzyły kąt 90 stopni w stosunku do tułowia. Nie zadzieraj głowy. Podtrzymuj biodra, aby nie opadały.
    Czas trwania: 0 min. Piłka do ćwiczeń Brzuch 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • BRZUSZKI NA PIŁCE

    Piłka pod odcinkiem lędźwiowym kręgosłupa. Odcinek lędźwiowy dociśnięty do piłki. Nie unoś się za wysoko. Nie ciągnij rękami głowy.
    Czas trwania: 0 min. Piłka do ćwiczeń Brzuch 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • WYPADY Z JEDNĄ NOGĄ NA PIŁCE

    Tułów tworzy jedną linię z udem nogi zakrocznej. Proste plecy i złączone łopatki. Ciężar ciała na nodze wykrocznej. Kolano nogi wykrocznej nie przekracza palców stopy.
    Czas trwania: 0 min. Piłka do ćwiczeń Pośladki, Nogi, Uda 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • PRZEKŁADANIE PIŁKI Z RĄK DO NÓG

    Odcinek lędźwiowy dociśnięty do podłogi. Unosząc tułów odrywaj łopatki od podłoża. Nogi ugięte w kolanach. Zmniejsz kąt w kolanach jeżeli odcinek lędźwiowy odrywa się od podłogi.
    Czas trwania: 0 min. Piłka do ćwiczeń Brzuch 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • TRICEPS NA PIŁCE

    Dłonie skierowane delikatnie na zewnątrz. Opuszczaj się do momentu, w którym nadal czujesz komfort w stawach barkowych.
    Czas trwania: 0 min. Piłka do ćwiczeń Triceps, Ramiona 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • UTRZYMYWANIE POZYCJI

    Dłonie na szerokość barków, w odległości ok. 30cm od kolan. Pracuj mięśniami tułowia oraz kończyn. Dąż do bezruchu.
    Czas trwania: 0 min. Piłka do ćwiczeń Brzuch 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • WYCISKANIE HANTLI

    Stopy ustawione na szerokość bioder. Pamiętaj o prostych plecach. Napnij mięśnie brzucha. Pochyl się lekko do przodu. Łokcie ugięte.
    Czas trwania: 1 min. Hantle Triceps, Barki, Ramiona, Plecy górna część 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • PODCIĄGANIE HANTLI DO BRODY

    Stopy ustawione na szerokość bioder. Pamiętaj o prostych plecach. Napnij mięśnie brzucha. Pochyl się lekko do przodu. Proste nadgarstki. Łokcie wyżej niż barki.
    Czas trwania: 0 min. Hantle Barki, Plecy górna część 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • WZNOSY RAMION BOKIEM W OPADZIE TUŁOWIA

    Stopy ustawione na szerokość bioder. Pamiętaj o prostych plecach. Napnij mięśnie brzucha. Tułów równolegle do podłoża. Unosząc ramiona, nie zmieniaj kąta zgięcia łokci.
    Czas trwania: 0 min. Hantle Barki, Plecy, Plecy górna część 2018
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • WZNOSY RAMION W PRZÓD

    Stopy ustawione na szerokość bioder. Pamiętaj o prostych plecach. Napnij mięśnie brzucha. Pochyl się lekko do przodu. Łokcie lekko ugięte. Unoś ręce na wysokość twarzy.
    Czas trwania: 0 min. Hantle Barki 2018
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • OBROTY RAMION

    Stopy ustawione na szerokość bioder. Pamiętaj o prostych plecach. Napnij mięśnie brzucha. Pochyl się lekko do przodu. Zgięte do kąta prostego łokcie na wysokości barków. Opuść ręce z rotacją w stawie barkowym.
    Czas trwania: 0 min. Hantle Barki 2018
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • WZNOSY RAMION BOKIEM Z ŁĄCZENIEM RĄK

    Stopy ustawione na szerokość bioder. Pamiętaj o prostych plecach. Napnij mięśnie brzucha. Pochyl się minimalnie do przodu. Ramiona wyprostowane wzdłuż tułowia. Unieś ręce w bok. Złącz ręce przed sobą i opuść je.
    Czas trwania: 0 min. Hantle Barki 2018
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami