Skip to content
Pokaż menu

Wszystkie 226 materiałów

  • AKTYWNA W CIĄŻY

    Zestaw ćwiczeń dla kobiet w ciąży składa się z rozgrzewki, części głównej i rozciągania. Ania Dziedzic zaprosiła do udziału w swoim treningu Maję Bohosiewicz, aktorkę, przyszłą mamę.
    Czas trwania: 53 min. Trening Treningi 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • ARNOLDKI

    Stopy ustawione na szerokość barków. Pamiętaj o prostych plecach. Napnij mięśnie brzucha. Pochyl się minimalnie do przodu. Zgięte łokcie na wysokości barków. Obracaj dłonie do środka.
    Czas trwania: 0 min. Hantle Barki, Plecy górna część 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • BIKINI

    Program treningowy, który szybko i skutecznie rozprawi się z tkanką tłuszczową, cellulitem i Twoimi problematycznymi strefami.
    Czas trwania: 59 min. Treningi Trening 2016
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • BODY SHOCK - KETTLEBELLS

    20 minutowy minutowy trening z obciążeniem, wzmacniający wszystkie partie mięśniowe, bazujący na ćwiczeniach wielostawowych.
    Czas trwania: 29 min. Trening Treningi 2018
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • BODY SHOCK - MINIBANDS

    Minibands 20 minutowy trening z użyciem taśm oporowych, wzmacniający i modelujący dolne partie mięśniowe oraz brzuch.
    Czas trwania: 27 min. Trening Treningi 2018
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • BRZUSZKI NA PIŁCE

    Piłka pod odcinkiem lędźwiowym kręgosłupa. Odcinek lędźwiowy dociśnięty do piłki. Nie unoś się za wysoko. Nie ciągnij rękami głowy.
    Czas trwania: 0 min. Piłka do ćwiczeń Brzuch 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • BURPEE Z WYKROKAMI

    Nie pochylaj tułowia do przodu podczas wykroków. W podporze nie wyginaj odcinka lędźwiowego.
    Czas trwania: 0 min. Brak Zaawansowany Całe ciało 2018
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • DESKA

    Łokcie pod barkami. Pamiętaj o prostych plecach. „Podwinięta” miednica. Napięte pośladki, mięśnie brzucha i ud. Całe ciało w linii prostej. Nie zadzieraj głowy.
    Czas trwania: 0 min. Brak Całe ciało, Brzuch 2018
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • DESKA NA PIŁCE

    Napięte mięśnie brzucha, nóg, pośladków i ramion. Kontroluj, by ramiona tworzyły kąt prosty z tułowiem. Nie ruszaj się. Nie zadzieraj głowy. Podtrzymuj biodra, aby nie opadały.
    Czas trwania: 0 min. Piłka do ćwiczeń Brzuch, Całe ciało 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • DESKA NA PIŁCE Z KRĘCENIEM

    Napięte mięśnie brzucha, nóg, pośladków i ramion. Kontroluj, by ramiona tworzyły kąt 90 stopni w stosunku do tułowia. Nie zadzieraj głowy. Podtrzymuj biodra, aby nie opadały.
    Czas trwania: 0 min. Piłka do ćwiczeń Brzuch 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami
  • DESKA Z UNOSZENIEM RAMION

    Napięte mięśnie brzucha, nóg, pośladków i ramion. Uniesiona ręka na przedłużeniu tułowia. Nie ruszaj się. Nie zadzieraj głowy. Podtrzymuj biodra, aby nie opadały.
    Czas trwania: 0 min. Piłka do ćwiczeń Brzuch 2017
    Cena za film od Dołącz i ćwicz z nami