Skip to content
Pokaż menu

Pytania i odpowiedzi

  • 1 Czy jest dostępna aplikacja BeActiveTV na telefon? Gdzie mogę ją znaleźć?
    Intensywnie pracujemy nad rozwojem naszej aplikacji. Nowa wersja będzie dostępna już za kilka miesięcy! Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości :)
  • 2 Mam problem z odtworzeniem treningów z BeActiveTV na telewizorze z Chromecast/Smart TV. Jak sobie z tym poradzić?
    Wraz z nową wersją aplikacji BeActiveTV pojawi się możliwość odtwarzania treningów na ekranie telewizora. Pobierzesz ją z Google Play.
  • 3 Nie mam karty płatniczej - czy mogę wykupić dostęp do BeActiveTV? Czy jest możliwość zapłacenia przelewem?
    Płatność kartą wymagana jest tylko przy zakupie pakietu na 1 miesiąc. Ma on formę subskrypcji, która jest odnawiana automatycznie (możesz jednak anulować ją w dowolnym momencie). Za pakiety 3- i 12-miesięczne możesz zapłacić przez PayU lub PayPal. W tym wypadku umowa wygasa po upływie czasu, na jaki została zawarta.
  • 4 Chcę zacząć trenować z BeActiveTV - co powinnam zrobić?
    Na początek wybierz interesujący Cię pakiet: 1-, 3- lub 12-miesięczny. Po opłaceniu go otrzymasz dostęp do Twojego konta na platformie. Po pierwszym zalogowaniu dostaniesz od nas materiały, które ułatwią Ci rozpoczęcie przygody z treningami. Znajdziesz wśród nich przykładowe treningi dla początkujących i linki do najlepszych artykułów z poradami na naszym blogu. Powodzenia!
  • 5 Jak anulować swój pakiet na BeActiveTV?
    W przypadku pakietu na 1 miesiąc wejdź w swoje konto i kliknij przycisk „Anuluj subskrypcję”. Zakończy się ona wraz końcem aktualnego okresu rozliczeniowego. Pamiętaj, że w przeciwnym razie subskrypcja zostanie odnowiona automatycznie. Jeśli posiadasz pakiet na 3- lub 12-miesięczny wystarczy nie dokonywać kolejnej wpłaty.
  • 6 Zapłaciłam kartą za pakiet na 1 miesiąc. Opłata za kolejny została ściągnięta automatycznie, dlaczego?
    Pakiet miesięczny ma formę subskrypcji na czas nieokreślony - dlatego w tym wypadku wymagana jest płatność kartą, a dostęp jest odnawiany automatycznie. Dzięki temu nie musisz pamiętać o comiesięcznych przelewach :) Jednocześnie możesz w dowolnym momencie zrezygnować z konta. W przypadku pakietów na 3 miesiące i 12 miesięcy są one zawierane na czas określony. Jeśli po ich zakończeniu chcesz kontynuować korzystanie z BATV, to samodzielnie dokonujesz kolejnego zakupu.
  • 7 Co robić, jeśli nie chcę przegapić żadnych promocji i nowych wyzwań na BeActiveTV?
    Jeżeli chcesz być na bieżąco, śledź nasz fanpage na Facebooku oraz Instagramie :) Dzięki temu masz pewność, że nic Cię nie ominie! Możesz też zapisać się do newslettera na blogu BeActiveTV. Razem z nim co tydzień dostaniesz linki do wartościowych artykułów i garść profesjonalnych porad (nie tylko okołotreningowych!).
  • 8 Chcę dowiedzieć się więcej o treningach na BeActive TV. Gdzie mogę zdobyć interesujące mnie informacje?
    Już wkrótce informacje na temat wszystkich naszych programów uzupełnimy m.in. o poziom trudności, oczekiwane efekty i liczbę spalonych kalorii. Nie zabraknie tam też krótkiego opisu poszczególnych części treningu i czasu ich trwania. Przy każdym będzie też informacja na temat tego, którym partiom ciała jest dedykowany.
  • 9 Chcę wykupić kolejny pakiet, ale obecny wciąż jest aktywny – co powinnam zrobić?
    W przypadku kont 3- i 12-miesięcznych zakupu można dokonać w dowolnym momencie. Pakiet zacznie być aktywny po zakończeniu obecnego. Przy pakiecie na 1 miesiąc subskrypcja zostanie odnowiona automatycznie - nie ma potrzeby ponownego jej wykupywania.
  • 10 Jak często pojawiają się nowe treningi?
    Możesz się ich spodziewać średnio raz w miesiącu.
  • 11 Jak mogę otrzymać plan treningowy?
    Na ten moment jest on dostępny dla użytkowników BeActiveTV, którzy wykupili pakiet na 12 miesięcy w Black Friday lub w promocji z okazji 8 marca.